[Flor de Maig] Flor de Maig: Coordinadora de 20 Juny a les 19h

flordemaig-infos a laflordemaig.cat flordemaig-infos a laflordemaig.cat
dij jun 20 10:15:43 CEST 2024

Em sap greu, però, tot i que em vaig apuntar al grup de treball d'espai
social, avui no podré assistir.
Segueixo amb voluntat d'ajudar.
Penso que, com ja vaig dir a l'assemblea, seria bo anar a parlar amb la
gent de l'Harmonia de Sant Andreu (o altres) per valorar models de
funcionament i poder debatre'ls en una futura assemblea de La Flor.

Seguim!

Salut!

*Toni Coll Tort*
tonicolltort a gmail.com
@tonicolltort <https://www.instagram.com/tonicolltort/>

Missatge de l'adreça <flordemaig-infos a laflordemaig.cat> del dia dc., 19 de
juny 2024 a les 13:54:

> *Us recordem que la coordinadora de juny serà el 20 a les 19h*.
> Convocades comissions, col·lectius i grups de treball de la assemblea del
> dia 9 de juny. Qualsevol altra persona que vulgui assistir que enviï la
> motivació a comunicació.
> --
> Ateneu Popular La Flor de Maig
> Espai d'autogestió veínal per a la transformació social.
> https://laflordemaig.cat/
> @flordemaig
> facebook.com/ateneu.laflordemaig
> C/Doctor Trueta, 195 Poblenou
> Agenda: https://laflordemaig.cat/calendari/

> [...]
Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació sobre la llista de correu FlordeMaig-infos