[Flor de Maig] Fwd: Fw: [Flordemaig-intern] ACTA ASSEMBLEA GENERAL

flordemaig-infos a laflordemaig.cat flordemaig-infos a laflordemaig.cat
div jun 14 09:13:02 CEST 2024

-------- Original Message --------
Subject: Fw: [Flordemaig-intern] ACTA ASSEMBLEA GENERAL
Date: 2023-11-20 18:44
 From: magali sirera <magalisirera a yahoo.es>
To: Comissió de Comunicació Flor de Maig <comunicacio a laflordemaig.cat>

----- Mensaje reenviado -----
De: Comissió d'Activitats Flor de Maig <activitatsflordemaig a gmail.com>
Para: "flordemaig-intern a laflordemaig.cat"
<flordemaig-intern a laflordemaig.cat>; Comissió Logística - Ateneu
Popular Flor de Maig <logistica a laflordemaig.cat>; Comissió de
Comunicació <comunicacio a laflordemaig.cat>;
"activitatslaflordemaig a gmail.com" <activitatslaflordemaig a gmail.com>;
"economiadelaflor a gmail.com" <economiadelaflor a gmail.com>;
"impremtaflor a proton.me" <impremtaflor a proton.me>
Enviado: lunes, 27 de marzo de 2023, 20:39:37 CEST
Asunto: [Flordemaig-intern] ACTA ASSEMBLEA GENERAL

Bona nit,

Us fem arribar l'acta i els materials de l'Assemblea General del passat
19/03. Hi ha canvis importants als concensos, així que us animem a
revisar-la bé per mantenir-vos actualitzades en la nova organització!
Entre totes anirem construïnt! Gràcies per l'assistència i els
espais,

Atentament,

Equip de Dinamització de l'Assemblea General

--

Ateneu Popular La Flor de Maig
https://laflordemaig.cat/